воскресенье, 6 апреля 2014 г.

Я люблю Україну!

Доброго дня всім!
Сьогодні в мене незвичний пост, бо по-перше, він українською мовою, а, по-друге, він про мою країну!
Дивлючись на події останніх місяців, я усвідомила, що багато людей навіть не підозрювали, наскільки вони є патріотами своєї країни, і, звісно, сумно, що саме трагічні подіїї в Україні, призвели до цього прозріння. Але має позитив те, що це все таки сталося!
Говорячи зі своїми знайомими та друзями, я зрозуміла, що більшість з них зробили переоцінку своїх цінностей, і я пишаюсь тим, що я знаю таких людей))) Ми стали патріотми своєї країни, хоча раніше про навіть не замислювалися. Зараз йдуть переломні часи, але поки є справжні патріоти та щиросердні люди, поки ми маємо надію на велике майбутнє! І ми вистоїми та перетерпимо всі негаразди заради наших дітей та нашого світлого майбутнього!
А ще, я з гордістю говорю "Я Українка - і я цим пишаюсь!" І мої діти маленькі українці, які мають право жити на своїй землі, працювати тут і бути щасливими!
З радістю приєднуюсь до патріочного флешбому від Іри 
Умови: 
1. Надихнутися позитивними новинами про нашу країні або величною історією, віршами Шевченка, Франка, Костенко, Українки, народною творчістю (рушниками) традиціями....будь чим українським, що викликає позитивні емоції. Обов'язково написати про це в пості з вашою роботою! 
2. Створити листівку, сторінку....та будь що, що вам спаде на думку і повною мірою передасть ваш український дух. 
3. Обов'язково мають бути жовто-блакитні кольори та ще щось, що символізує Україну, наприклад калина.
4. Додати свою роботу в містер Лінк до 22 квітня (всесвітній день Землі).
5. Найголовніша умова: вкласти душу в роботу!!
Моя листівка (я вже її показувала трішки нижче, але по завданню,тоді я ще не знала про такий флешбом). 
Вона вся в національних кольорах з соняшником!

А також в мене склалася серія обкладинок на паспорт, на які мене надихнули мої друзі, що захотіли саме такі обкладинки, бо вони пишаються своєю країною!







Ось так ми виражаємо свою любов до нашої країни!

14 комментариев:

  1. Надзвичайно гарні роботи, причому усі!

    ОтветитьУдалить
  2. Чудесные работы! Я тоже горжусь тем что я Украинка!:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Танюш, спасибо! Нас много и мы верим в будущее нашей страны!

      Удалить
  3. Супер! Обкладинки такі кльовечі)))
    А я ще й Бандерівка.... ггг... Люблю свою Україну, і дякую. що нагадала за цей проект, маю в планах якраз зробити дещо патріотичне...

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Катю, я також бандерівка, хоч і не по територіальному принципу, але по крові точно. І чомусь деякі мої знайомі (є й такі) намагаються мене заціпити, називаючи так, але вони не розуміють, що вони навпаки, мені тільки настрій піднімають цими словами!

      Удалить
  4. Дуже патріотично! Дуже натхненно! І дуже гарно)))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Вікторія! Напевно, тому, що зроблено з душею!

      Удалить
  5. класс! класс! класс!!!
    Очень понравилась открытулечка!

    ОтветитьУдалить
  6. Очень красивые обложки на паспорт!!!!!!!!!!!!! Как у вас их можно заказать?? и какая стоимость?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Елена, по всем инересующим вопросам с удовольствием отвечу или через почту 9192909@ukr.net или в контакте в ЛС https://vk.com/id17971829

      Удалить
  7. Листівка така ніжна та легка... видно, що з душею і любов*ю зроблено! А от обкладинки на паспорт - просто хіт сезону :) для справжніх патріотів :)

    ОтветитьУдалить
  8. Кольори сонця та неба не можуть не надихати - і листівка і обкладинки просто чудові!!!
    А що до бендерівців, то я навіть не підозрювала, що і сама така :)

    ОтветитьУдалить

Архив блога

Сколько дней блогу

Общее·количество·просмотров·страницы