среда, 17 апреля 2013 г.

2 розвороти альбому по СП

Сьогодні у нас вдома вечір рідної мови, бо донечка заявила, що потрібно розмовляти українською мовою, адже вона наша рідна, їх так вчать в школі. Я думаю, що вона має рацію. Тому вечірній пост буде саме рідною українською мовою.
Продовжую СП з Валентинкою "Давайте створимо фотоальбом разом". Сьогодні в мене 2 розвороти про випускний в садочку донечки. Скажу відразу, що альбом буде, в основному, з фотографіями 10х15, тому майже всі сторіночки альбому будуть з розкладками і мінімум декору.
Перший розворот я вже показувала тут
Другий розворот і сторіночки будуть ось такі


А третій розворот має такий вигляд


Зрозуміло, що я як завжди не зовсім задоволена результатом, але буду намагатися вчитися на свої помилках.\
І, наостанок цукерка від Тані: Кіт для створення тревл-бука


На сьогодні все, спокійної всім ночі!

5 комментариев:

  1. Юлечка, на форуме еще не успела отписаться, но твои развороты мне ОЧЕНЬ нравятся!! а на счет нравятся\не нравятся тебе - я считаю, что должно нравится не до конца ) чтобы было куда вырастать ))

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Валюша, я согласна с тобой, просто я смотрю на твои развороты = они самодостаточны и всё вроде на своих местах, а у меня как-то ещё очень слабенько получаеться. Но, думаю, буду организовывать себя и расти дальше.

      Удалить
  2. Юлічка салютік, яка ж ти молодчинка і яка гарнюні в тебе розворотики про твою маленьку КОРОЛЕВУ!!!! ох, цей червоний-звабливий-романтичний-чаруючий колір!!!!!!! коли робиш для себе і для своєї золотої ляльки, то така любов летить із кожної сторінки, що хочеться ще і ще і ще!!!! )))))) радості тобі багато, аж до кінця альбома )))) і далі, звичайно теж!!!!

    ОтветитьУдалить
  3. Отличный разворот, мне очень нравится))

    ОтветитьУдалить

Сколько дней блогу

Общее·количество·просмотров·страницы